Inloggen
Winkelmandje
Vanaf € 17,50 gratis verzending (NL en BE)
Zie hier of het in de winkel is

Design thinking voor managers -Ontwerpen en ontwikkelen van k ansrijke organisaties Groot, Steven de

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
36,65 39,95 Incl. BTW
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit boek wordt op uw verzoek opnieuw geprint. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (NL en BE)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

Design thinking is onder managers aan een opmars bezig. Dat is niet voor niets: design-driven organisaties kennen een hogere omzetgroei, meer loyale klanten en een hoger concurrentievoordeel dan organisaties die zich vooral richten op beheersing. Het zijn kansrijke organisaties die gefocust zijn op mogelijkheden in plaats van op knelpunten. Maar binnen organisaties gaat design thinking niet vanzelf. Organisaties zijn immers levend weefsel, slechts beperkt maakbaar en met een sterke focus op continuiteit en beheersing. En managers zijn van huis uit geen ontwerpers. Maar ze kunnen misschien wel iets van hen leren!



Dr. Steven de Groot (1967) - opgeleid aan de Design Academy en als (gepromoveerd) bedrijfskundige - legt in dit boek managers het verschil uit tussen ontwerpen en ontwikkelen. Hij gaat in op de kenmerken van design thinking in de organisatiecontext, de uitdagingen van de manager als ontwerper en op de vraag hoe je design thinking inbedt in alle organisatiefactoren, zoals cultuur en strategie. Op naar een kansrijke organisatie!



'In het boek Design thinking voor managers beschrijft dr. Steven de Groot het belang, de mind-set en de methode van ontwerpdenken specifiek voor de organisatiecontext. Design thinking toont sterke verwantschap met skills als kritisch denken, creatief denken en probleem oplossen, voor huidige en toekomstige managers o zo belangrijk in de 21e eeuw. Ik ben daarom verheugd dat dit boek gebruikt wordt voor de Masterclasses Design Thinking voor managers als onderdeel van onze masteropleiding.' - prof. dr. Jol Stoffers, lector en bijzonder hoogleraar Employability (Zuyd Hogeschool en Open Universiteit) en programmamanager van de masteropleiding Personal Leadership in Innovation & Change (PLIC)



Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 176
Verschijningsdatum: 31-12-2020

Specificaties

Merk53916 Import
CategorieManagement algemeen
Tags 2200117888579 9789493202047
EAN Code
Per STUK:2200117888579
Per STUK:9789493202047
Artikelcode0011788857
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

       

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20210727 21:16:59 PC00False0FalseTrue220102