Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
49,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit boek wordt op uw verzoek opnieuw geprint. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Naar aanleiding van het op 1 juli 2020 in werking treden van de Wet medezeggenschap clientenzorginstellingen 2018 is het Handboek clientenraden volledig herzien.

De opbouw van het boek is onveranderd gebleven. In deel I wordt de wet- en regelgeving voor clientenraden uitgebreid beschreven, met onder meer aandacht voor rechten, bevoegdheden en faciliteiten. Het afdwingen van deze rechten wordt
in een apart hoofdstuk behandeld.

In deel II wordt de praktische werkwijze van de clientenraad behandeld. Samenwerken, planmatig werken, vergaderen, communicatie en scholing komen, onder meer, in dit deel aan de orde.

De clientenraad heeft met deze uitgave een complete handleiding voor de uitvoering van het medezeggenschapswerk in handen.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 200
Verschijningsdatum: 17-12-2020

Specificaties

Merk57617 Import
CategoriePersoneel en organisatie
Tags 2200117885899 9789462157149
EAN Code
Per STUK:2200117885899
Per STUK:9789462157149
Artikelcode0011788589
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen