Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
33,01
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit boek wordt op uw verzoek opnieuw geprint. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

In het "Basisboek interne communicatie" maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren. Interne communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een belangrijke voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren.

Deze herziene, negende editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen.
Deel I beschrijft de context door een kennismaking met organisaties en veranderingen daarbinnen.
Deel II besteedt aandacht aan de communicatie in organisaties en aan twee visies op interne communicatie. Vervolgens komen in deel III vier aspecten aan de orde:

- Onderzoek naar interne communicatie
- Communicatie bij verandering
- Naar een communicatieve organisatie
- De IC-professional in een communicatieve organisatie.

Ook de interne communicatie bij het werken-op-afstand krijgt aandacht in deze editie.

Het "Basisboek interne communicatie" is vooral bestemd voor studenten Communicatie en cursisten van uiteenlopende beroepsopleidingen. Maar het is ook goed bruikbaar voor communicatieprofessionals die willen weten hoe interne communicatie kan bijdragen aan het communicatiebeleid.

Als een 'tweede scherm' hoort bij het boek een uitgebreide website: www.vangorcumstudie.nl. Docenten en studenten vinden daar aanvullend materiaal, waarnaar in het boek regelmatig wordt verwezen. Denk aan casuistiek, verhelderende artikelen,(links naar) filmpjes, checklists en handige modellen, alle gerangschikt per hoofdstuk. U kunt gratis een account aanmaken om toegang te krijgen tot het materiaal.

Erik Reijnders schreef het boek ditmaal samen met Marius Hogendoorn en Conny de Laat, specialisten op deelgebieden van interne communicatie.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 176
Verschijningsdatum: 04-01-2021

Specificaties

Merk27604 Import
CategorieOverig
Tags 2200107836719 9789023257721
EAN Code
Per STUK:2200107836719
Per STUK:9789023257721
Artikelcode0010783671
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen