Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
64,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het verschil maken. Sales is dan niet alleen meer een tactisch instrument maar een strategisch aandachtsgebied binnen het organisatiebeleid, een kritische succesfactor. Dat vraagt om een andere aanpak: teamwork, strategisch denken en betekenis geven aan duurzame klantrelaties. Sales- en accountmanagers worstelen regelmatig met deze betrekkelijk nieuwe rol. Om hiervoor beter toegerust te zijn, willen zij leren hoe zij hun werkwijze effectief kunnen aanpassen. Nieuw aanstormend talent, zoals de hbo-student, heeft naast alle bedrijfseconomische bagage en kennis van marketing behoefte aan concrete informatie over hoe sales nu echt in de praktijk werkt. In dit boek krijgen beide doelgroepen antwoord op hun vragen.

Zoals de titel al aangeeft is Praktisch sales- en accountmanagement praktisch van opzet, maar biedt het ook de modellen en theorieen aan die noodzakelijk zijn voor begrip en verdieping. Het salesvak wordt in de volle breedte behandeld, van succesvolle salesstrategieen tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot het leidinggeven aan het salesteam. Omdat in veel markten de afnemersconcentratie continu toeneemt, wordt ook aandacht besteed aan key-accountmanagement. Het boek sluit volledig aan bij de NIMA B Sales-exameneisen en biedt de lezer de vereiste kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden op het B1- en B2-examen. Voor iedereen die in een keer de nodige bagage wil verkrijgen om sales- en accountmanagement op strategisch en tactisch niveau uit te voeren en voor iedereen die verder wil groeien in het prachtige salesvak is dit boek een echte musthave!

Robin van der Werf heeft een schat aan ervaring en kennis vanuit uiteenlopende commerciele en leidinggevende functies die hij jarenlang bekleed heeft. Met zijn eigen advies- en trainingsbureau biedt hij opleidingen, trainingen en coaching aan op het gebied van sales, marketing, communicatie en management. Ook werkt hij als freelance docent en trainer en ontwikkelt hij opleidingen en trainingen voor deze vakgebieden.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 488
Verschijningsdatum: 30-09-2021

Specificaties

Merk57580 Import
CategorieManagement algemeen
Tags 2200107739713 9789055163243
EAN Code
Per STUK:2200107739713
Per STUK:9789055163243
Artikelcode0010773971
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen