Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
37,25
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Door de bomen het bos niet meer zien. Het is een gevoel dat (young) professionals niet
vreemd is wanneer zij hun onderzoek opzetten. Inderdaad kan de veelheid aan keuzes en
onderzoekmethoden het zicht belemmeren op dat waar het eigenlijk om gaat. Met behulp
van een 'onderzoekboom' geeft dit boek je inzicht in de diversiteit aan onderzoektechnieken
die je in kunt zetten bij marktonderzoek.

Het begint allemaal onder de grond, met de wortels van marktonderzoek. Die bestaan
uit begrippen als validiteit en betrouwbaarheid, maar ook uit een onderzoekende houding
en ethisch handelen. In de stam volgen de onderzoekstappen, vanaf de aanleiding tot
aan de keuze voor een specifieke onderzoektechniek. De verschillende technieken zijn de
uitlopers van een drietal dikkere takken: deskresearch, verbaal onderzoek en observatie.
Het boek eindigt met een toelichting op de wijze waarop je je resultaten kunt analyseren.
In dit boek ontdek je stapsgewijs hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische
manier marktonderzoek ontwerpt. Tal van voorbeelden helpen daarbij. Steeds wordt de
link gelegd met het concrete marketingvraagstuk waar het om draait. Je vindt onder meer
antwoorden op: Welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek? Hoe onderzoek je een
customer journey? Hoe achterhaal je de koopcriteria van potentiele klanten?

Dit boek maakt (markt)onderzoek eenvoudiger, toepasbaarder en toegankelijker.

Marktonderzoekdesign is voor iedereen die marktonderzoek ontwerpt en voor studenten in het hoger onderwijs die in hun stage- en afstudeerperiode zitten.

'We zijn van nature nieuwgierige wezens. Onderzoeken zit gewoon in onze genen' aldus auteur Iris van Hest. Van Hest behaalde haar Master Marketing Management aan de universiteit van Tilburg. Nu is ze als docent Marktonderzoek & Marketing verbonden aan Fontys Hogescholen. Ze ziet het als haar missie om onderzoek toegankelijk, logisch en praktisch te maken, zowel voor studenten als professionals.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 240
Verschijningsdatum: 07-09-2023

Specificaties

MerkBOOM/SUN UITGEVERIJ
CategorieManagement algemeen
Tags 2200107701505 978902443494701224
EAN Code
Per STUK:2200107701505
Per STUK:9789024434947
Artikelcode0010770150
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen