Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
20,00
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Reeds in 1924 bestudeerde Roland Vale de invloed van het al dan niet besparen op communicatie van bedrijven gedurende de crisis van 1920-1921 op hun resultaten. De conclusies waren verbluffend. Bedrijven die bleven communiceren tijdens de crisis, haalden daar tot drie jaar na die crisis beduidend betere resultaten uit dan hun concurrenten die de vinger op de knip hielden.

Dit inzicht is later herhaaldelijk opnieuw onderzocht, en telkens met dezelfde resultaten:
het is in tijden van crisis dat we de kans hebben om een concurrentieel verschil te maken.
Maar dat vraagt moed, inzicht en veerkracht.
Veerkracht om de zakelijke tegenslagen veroorzaakt door de Covid-19-pandemie te lijf te gaan.
Veerkracht om de recessie die ondernemingen doormaken, zo beperkt mogelijk te houden.
Veerkracht om ondernemers niet enkel te laten terugkeren naar hun oorspronkelijke vorm van zakendoen, maar ook het doorgroeivermogen te geven om de toekomst te herdefinieren.

In dit boek reikt auteur Bram Van Damme een denkkader aan om deze positieve dynamiek op het vlak van marketing en communicatie te begeleiden. Toegepast op verschillende deeldomeinen van marketing. Met praktische tips hoe te communiceren tijdens en na een crisis.

Tegenslagen gebeuren. Het gewicht van een crisis is groot. Onze veerkracht is de enige uitweg.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 160
Verschijningsdatum: 13-07-2020

Specificaties

MerkImport 00505
CategorieManagement algemeen
Tags 2200107684310 9789058566515
EAN Code
Per STUK:2200107684310
Per STUK:9789058566515
Artikelcode0010768431
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen