Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

The Umami Strategy -Stand Out by Mixing Business w ith Experience Design Szostek, Agnieszka

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
29,99
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Creating a unique value for your customers is crucial if you want to differentiate in an overcrowded market. To do so, you need to define a powerful strategy that determines consistent action across your organisation to deliver your unique flavour.

How can you make it happen? How do you build a powerful yet actionable strategy, and successfully implement it across your organisation? Many leaders, marketers and designers try to answer these questions. The Umami Strategy proposes a novel approach that will help you build and execute an experience strategy that is inspirational, aspirational and motivational.

Enjoyable, practical and full of hidden gems and tips, this book will help you get your organisation to align with building a unique market value through delivering memorable experiences to your customers. Because to be noticed, you need to stand out of the crowd.
Taal: eng
Aantal pagina's: 240
Verschijningsdatum: 18-09-2020

Specificaties

MerkBIS PUBLISHERS
CategorieManagement algemeen
Tags 2200107514839 9789063695798
EAN Code
Per STUK:2200107514839
Per STUK:9789063695798
Artikelcode0010751483
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen