Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
69,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management worden belicht. Inleiding tot de marketing is een compleet boek dat door de schrijfstijl zeer toegankelijk is. In deze herziene editie is uitgebreid aandacht voor thema's als online marketing(communicatie) en social media e-commerce. Ook is er meer aandacht voor B2B-marketing. De voorbeelden en casussen zijn geactualiseerd.

?- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
?- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
?- nieuwe editie met actuele thema's, voorbeelden en casussen.

Studenten vinden op www.inleidingtotmarketing.noordhoff.nl flitscolleges, toetsvragen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er casussen en powerpoints met figuren en tabellen. Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geexporteerd worden naar diverse formats.

Doelgroep
Geschikt voor hbo-opleidingen waarbij marketing deel uitmaakt van het curriculum, maar geen kernvak is. Het boek is inzetbaar vanaf de propedeuse.

De auteur
Met meer dan honderd publicaties op zijn naam is prof. dr. Bronis Verhage een van de bekendste Nederlandse schrijvers op het gebied van marketing. Hij is Professor of Marketing aan Georgia State University in Atlanta en actief in het Master of Business Administration-programma in de Verenigde Staten.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 395
Verschijningsdatum: 16-04-2020

Specificaties

MerkWOLTERS-NOORDHOFF
CategorieMarketing
Tags 2200107378264 9789001886868
EAN Code
Per STUK:2200107378264
Per STUK:9789001886868
Artikelcode0010737826
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen