Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
9,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Wouter Verkerk (horecatrendwatcher, veelgevraagd spreker en coach van ondernemers en hun teams) schrijft al vijf jaar een vaste column voor het toonaangevende horecavakblad Misset Horeca. Daarnaast publiceert hij een veelgelezen weblog: wouterverkerk.nl

Wouter schrijft over gastvrijheid, service, ondernemerschap, personeelsbeleid en de dagelijkse gang van zaken in bedrijven die werken met gasten en of klanten.

Wouter signaleert een groeiende 'serviceafhankelijkheid' bij de consument. Als je geen geweldige service geeft dan besteden mensen minder en keren ze niet meer terug. In dit boek benadrukt Wouter het belang van 'De Ja Graag Vraag' aan de hand van een selectie columns uit Misset Horeca.

Eerder publiceerde Wouter verschillende bundels columns en servicehandboeken met titels als 'Dit is mijn wijk niet...!' 'Mijn collega komt zo bij u...' en 'Help! Ik heb een (bij)baan in de horeca!' In totaal verkocht Wouter in de afgelopen vijf jaar ruim 80.000 boeken.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 88
Verschijningsdatum: 05-03-2020

Specificaties

Merk56087 Import
CategorieGebundelde columns en interviews
Tags 2200107470678 9789082754650
EAN Code
Per STUK:2200107470678
Per STUK:9789082754650
Artikelcode0010747067
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen