Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
23,50
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit boek wordt op uw verzoek opnieuw geprint. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Hoe wordt iemand een lezer en hoe blijft iemand lezen? Niet omdat het moet voor school, maar omdat het plezierig is. Dat kan alleen door positieve leeservaringen op te doen en dat lukt alleen met de hulp van anderen.
De (bijna) lezer en de ander staan centraal in dit boek. Mia Stokmans (Universiteit van Tilburg) heeft alles wat inmiddels uit onderzoek bekend is over leesdoelen, leesmotivatie en succesvolle leesbevordering vervat in wat ze 'het leeshongermodel' heeft gedoopt. Dit model beschrijft hoe anderen lezers kunnen maken en hoeden. Deze anderen zorgen ervoor dat niet-lezers geinteresseerd raken in boeken. Ze helpen hen bij het kiezen van een boek, verleiden hen dat ook daadwerkelijk te lezen en vragen naar leeservaringen. Vooral bij niet-lezers en af-en-toe-lezers is die rol van de ander nodig. Maar ook fervente lezers zoeken anderen op; om leeservaringen uit te wisselen en om goede tips voor een volgend leesavontuur te krijgen.
Dit boek biedt inzicht in hoe lezers geboren worden en biedt praktische handvatten voor leesbevordering. Dit alles onder het motto: lezen doe je niet alleen, maar samen.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 228
Verschijningsdatum: 04-02-2020

Specificaties

MerkImport 04140
CategorieTaalbeheersing
Tags 2200107448523 9789463012836
EAN Code
Per STUK:2200107448523
Per STUK:9789463012836
Artikelcode0010744852
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen