Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
42,50
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Marketing Design met Customer Journey Mapping is 26 november 2020 door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs uitgeroepen tot beste marketingboek 2020.

Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking.
Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.

Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed te kunnen ontwerpen, je wel verdiepen in de klant en in de context. Dat verdiepen in de klant doen we door middel van Customer Journey Mapping en het in kaart brengen van de context doen we door middel van diverse context scans. Zonder het onderzoekende los te laten, legt dit boek dus wat meer de nadruk op het ontwerpende en creatieve karakter van marketing.

Marketing Design met Customer Journey Mapping is doorspekt met praktische tools, inspirerende designs, handige handvatten en stappenplannen, bijzondere praktijkcases en inhoudelijke verdiepingsslagen. Het zet daarmee niet alleen aan tot nadenken, maar ook tot geinspireerd worden en creeren.

Over de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020
Juryvoorzitter Hans Molenaar: "Deze combinatie hebben we nog niet eerder gezien. Het boek Marketing Design met Customer Journey Mapping beschrijft compleet en degelijk hoe klantbeleving is te analyseren om daarna met die kennis de beste en voor de klant waardevolle oplossingen te creeren. De auteur blijft niet steken in vergezichten maar biedt een concrete aanpak met per fase veel praktische tools die uitnodigen om direct mee aan de slag te gaan."
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 240
Verschijningsdatum: 27-09-2023

Specificaties

MerkBOOM/SUN UITGEVERIJ
CategorieManagement algemeen
Tags 2200107026608 9789462763364
EAN Code
Per STUK:2200107026608
Per STUK:9789462763364
Artikelcode0010702660
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen