Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Aandachtsmarketing -De krachtige en bewezen method e voor merkontwikkeling Weima, Klaas

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
34,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Aandacht is de nieuwe valuta. Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is onze aandacht kostbaarder dan ooit. Hoe zorg je als marketeer dat jouw boodschap nog opvalt? Mensen geven hun schaarse aandacht alleen nog uit aan merken die hun leven verrijken. Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wel aandacht voor jouw merk krijgt. Met als resultaat minder marketingverspilling, blijere klanten en een hogere bedrijfsresultaat.

. Aandachtsmarketing biedt een krachtige, eenvoudige en bewezen werkwijze om aandacht voor jouw merk te verdienen en geeft handvatten om direct aan de slag te gaan.

. Zes bewezen aandachtstrekkers: Ontdek met welke zes wetenschappelijk bewezen aandachtstrekkers je aandacht voor jouw merk trekt.

. Verdiende aandacht-canvasR : Ontwikkel met behulp van het Verdiende aandacht-canvas een onderscheidende en duurzame marketingstrategie.

. Vijftig interviews op het hoogste niveau: Raak geinspireerd door de verhalen van de beste marketeers van Nederland.

Klaas Weima is ondernemer, schrijver, spreker en podcastmaker. Hij schreef de bestseller Verdiende aandacht en blogt voor Marketingfacts. Daarnaast is hij oprichter van Energize, het marketingbureau voor verdiende aandacht. Klaas heeft een vaste rubriek in Adformatie , is gastdocent aan de Nyenrode Business Universiteit en host van de prijswinnende podcast CMOtalk.
www.energize.nl/aandachtsmarketing

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 240
Verschijningsdatum: 10-11-2019

Specificaties

Merk---
CategorieMarketing
Tags 2200107205843 9789492528407
EAN Code
Per STUK:2200107205843
Per STUK:9789492528407
Artikelcode0010720584
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen