Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

MARKETING EN SALES IN DE FITNESSBRANCHE VAN DER STEEGE, PETER

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
49,50
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

  • De fitnessbranche in Europa is de laatste tien jaar enorm gegroeid. Zo is het aantal leden gestegen van 36 naar 62 miljoen.Er zijn veel ontwikkelingen geweest die daarmee samenhangen, zoals de opkomst van budget ketens, de toegenomen populariteit van personal training, small group training, groepsfitness en virtuele programma's. Voorts zijn boutique studio's aan het toenemen en ook het gebruik van apps en wearables. Meerdere ontwikkelingen zijn gekoppeld aan de opkomst van het internet en smartphones. Dit soort technologische trends zijn medebepalend voor een verschuiving in de commerciele activiteiten binnen de fitness sector. Voorheen waren marketing en sales activiteiten overwegend offline,terwijl tegenwoordig de factor online gigantisch belangrijk is geworden, zoals de diverse vormen van social media. Voor ieder bedrijf zijn de concepten van marketing en sales cruciaal omdat ze het verschil bepalen tussen succes en falen. Deze twee begrippen worden vaak in een adem genoemd, terwijl ze toch flink van elkaar verschillen. In dit boek worden marketing en sales vanuit diverse perspectieven besproken, gepaard gaand met een veelheid aan praktische tips. Het boek telt elf hoofdstukken waarin onder meer de volgende thema's worden behandeld:
  • Zes P's van marketing.
  • Prijsbepaling in de fitness sector.
  • Marketingcommunicatie; offline versus online.
  • Marketing en sales in groepsfitness.
  • Marketing en sales in personal training.
  • Personal branding Dit boek is bedoeld voor ondernemers en managers in de fitness en leisure sector. Een unieke groep van experts heeft bijgedragen aan deze publicatie. Zij verschaffen verrassende inzichten en leveren praktische strategieen om de komende tien jaar mee aan de slag te gaan.
    Taal: Nederlands
    Aantal pagina's: 268
    Verschijningsdatum: 08-10-2019

Specificaties

Merk52063 Import
CategorieOverig
Tags 2200107282028 9789083013428
EAN Code
Per STUK:2200107282028
Per STUK:9789083013428
Artikelcode0010728202
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen