Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
29,99
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Klanten, medewerkers en andere stakeholders worden steeds veeleisender en assertiever. Maar organisaties hebben het vermogen om zich in hen te verplaatsen onvoldoende ontwikkeld. Ze missen de voelsprieten om emoties op te pikken en behoeften te doorgronden en slaan de plank daardoor voortdurend mis. En dat terwijl empathie nooit eerder zo belangrijk was. Want wie in dit transparantietijdperk wil overleven en uitblinken moet feilloos kunnen inspelen op de wensen van klanten en tijdig alle risico's kunnen aanvoelen.

Uit talloze studies blijkt dat empathie de tevredenheid en loyaliteit van klanten en medewerkers substantieel verhoogt. Het vergroot ook de slagingskans van nieuwe producten, diensten en campagnes aanzienlijk en het maakt leiderschap veel effectiever. Daarom groeien empathische organisaties wel 2 keer zo hard en maken ze 50% meer winst. En het mooie is: iedereen kan het leren!

Dit boek bevat veel verrassende onderzoeksresultaten en herkenbare praktijkvoorbeelden. Aan de hand van verhelderende inzichten, zoals Het Menselijkheidsbeginsel, en praktische tools, zoals De Empathiekaart en De 6 Regels voor Empathisch Leiderschap, laat Henk Noort zien hoe jij jezelf en je organisatie empathischer en daarmee succesvoller kunt maken.

>> Henk Noort studeerde in 1993 af als cognitief psycholoog aan de UvA. Hij werkte als onderzoeker voor onder meer het CBS, ISK en Motivaction en adviseerde diverse bedrijven, zoals ABN AMRO, Rabobank, ABP, PGGM, PostNL, PwC en VGZ. In 2008 richtte hij onderzoeks- en adviesbureau StakeholdersLab op, dat organisaties laat uitblinken door hun empathie te verhogen. Hij schreef vijf boeken en vele artikelen voor onder meer Communicatie, Psychologie Magazine, Men's Health en het FD.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 288
Verschijningsdatum: 31-01-2020

Specificaties

Merk69104 Import
CategorieOverig
Tags 2200107180577 978949279021700427
EAN Code
Per STUK:2200107180577
Per STUK:9789492790217
Artikelcode0010718057
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen