Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
39,24
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit artikel is tijdelijk niet leverbaar en heeft een gemiddelde levertijd van 2 weken.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Summary Naast de ITILR 4 Foundation Courseware - Nederlands (978 940 180 460 8) raden wij u aan om de overweging te maken de volgende publicatie aan te schaffen: ITILR4 - Pocket Guide (ISBN: 978 940 180 442 4). ITILR4 - Pocket Guide sluit aan op ITILR 4 Foundation Courseware - Nederlands.
Deze cursus is ontwikkeld om uw ITILR 4 basisvaardigheid te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS).
ITILR 4 leert u wat het betekent om een toevoeging te leveren aan de bedrijfswaarde evenals modellen zoals Lean IT, Agile en DevOps.
De cursus is bedoelt voor ieder die werkt in de IT service branche of (meer) kennis nodig heeft van IT Service Management.
Kandidaten van deze cursus moeten binnen 60 minuten 40 vragen beantwoorden. Deze vragen zijn multiple choice en het gebruik van het boek tijdens het examen is niet is toegestaan. Bij een score van 65% heeft u het examen behaald en krijgt u het certificaat. U kunt uw examinering starten nadat u de cursus heeft afgerond. De examinering kunt waar en wanneer u maar wilt starten. Het examen wordt online gemaakt met onder andere het gebruik van een webcam.
Kandidaten die deze cursus willen volgen wordt geadviseerd om een basiskennis te hebben van IT en kennis van het eigen bedrijf.
U gaat tijdens de ITILR 4 cursus:

. Inzicht verkrijgen in de sleutelbegrippen van Service Management
. Inzicht verkrijgen hoe ITIL u kan helpen Service Management te implementeren in uw bedrijf
. Inzicht verkrijgen van de 4 Service Management dimensies
. Inzicht verkrijgen van het doel en de componenten van het ITIL Service Value System
. Inzicht verkrijgen van Service Value Chain activiteiten en hoe deze aan elkaar relateren
. Inzicht verkrijgen van het doel en de kernbegrippen van 25 ITIL praktijkvormen



Taal: Nederlands
Verschijningsdatum: 08-07-2019

Specificaties

MerkHAREN PUBLISHING VAN
CategorieInformatica & management
Tags 2200107163556 9789401804608
EAN Code
Per STUK:2200107163556
Per STUK:9789401804608
Artikelcode0010716355
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen