Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
19,99
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Service design is a rapidly growing area of interest in design and business management. There are a lot of books on how to get started, but this is the first book that describes what a 'good' service is and how to design one. This book lays out the essential principles for building services that work well for users. Demystifying what we mean by a 'good' and 'bad' service and describing the common elements within all services that mean they either work for users or don't.

A practical book for practitioners and non-practitioners alike interested in better service delivery, this book is the definitive new guide to designing services that work for users.
Taal: eng
Aantal pagina's: 224
Verschijningsdatum: 06-01-2020

Specificaties

MerkBIS PUBLISHERS
CategorieManagement algemeen
Tags 2200107143008 9789063695439
EAN Code
Per STUK:2200107143008
Per STUK:9789063695439
Artikelcode0010714300
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen