Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Waarom doen we dit eigenlijk? -de businesscase als succesfact or voor projecten Molen, Michiel van der

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
29,99
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit boek wordt op uw verzoek opnieuw geprint. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Problemen tijdens de uitvoering van projecten ontstaan vaak al voordat deze projecten beginnen. Te hoge verwachtingen en onduidelijkheid over wat het project uiteindelijk moet opleveren liggen daar vaak aan ten grondslag. Daarom is een goede businesscase een noodzaak voor elk project.



Een goede businesscase is niet alleen de verantwoording van een project als basis voor besluitvorming, maar ook een krachtig hulpmiddel om leiderschap te versterken en de besturing te verbeteren. De kern van een sterke businesscase is een oneliner: een helder antwoord op de vraag waarom een project nodig is.





Waarom doen we dit eigenlijk? vertelt hoe je een businesscase maakt en laat met aansprekende praktijkvoorbeelden zien hoe je een businesscase gebruikt. Bijvoorbeeld: 
- als basis voor succesvolle projectcommunicatie; 





  • om gebruikersinbreng in goede banen te leiden; 


  • om lastige kwesties op te lossen; 


  • om draagvlak te creeren voor de invoering van het projectresultaat; 


  • als richtinggevend stuurinstrument.



In deze tweede druk is een nieuw hoofdstuk ingevoegd: Hoe krijg ik inzicht in de baten? Daarnaast is de volledige tekst van het boek geactualiseerd.



'Ik kan dit boek van harte aanbevelen aan opdrachtgevers en stuurgroepleden zodat ook zij zien dat het maken en gebruiken van een goede businesscase (inclusief oneliner) een enorm krachtig instrument is om projecten met succes te kunnen sturen en laten uitvoeren.'



- managementboek.nl



'Nog niet eerder is zo een helder en inspirerend boek over dit onderwerp geschreven. Een standaardwerk dat in iedere managementboekenkast thuishoort.'



- projectleider-worden.nl



Trefwoorden: Michiel van der Molen handleiding


Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 144
Verschijningsdatum: 25-09-2018

Specificaties

MerkDUUREN MEDIA VAN
CategorieManagement algemeen
Tags 2200106667291 9789089654441
EAN Code
Per STUK:2200106667291
Per STUK:9789089654441
Artikelcode0010666729
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen