Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

van inspiratie naar verantwoordelijkheid -resultaat = strategie x uitvoe ring x verandering Claessens, Jos

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
29,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Deze managementkaarten zijn de samenvatting in woord en beeld van het Dagboek van bewust leiderschap. In combinatie met deze business- en ontwikkelingsroman en de overige online beschikbare ResultaatWijzers vormen zij een volwaardig navigatiesysteem voor strategie-uitvoering. Van inspiratie naar verantwoordelijkheid bestaat uit 88 kaarten met een business- en ontwikkelmodel, formules, succesfactoren, stuurmiddelen en andere tips of wetenswaardigheden. Ze wijzen de optimale, resultaat- en mensgerichte weg naar gewenst en duurzaam rendement. Gezonde en vitale organisaties creeren een veilige omgeving op basis van talent, vertrouwen en uitdaging. Deze inspiratiekaarten nodigen uit te leren, reflecteren, bespreken en herinneren: ze vertellen over een positieve stroom van energie en een goede balans voor individu en systeem. Jos Claessens is expert in strategie-uitvoering. Dat werd zij na leerrijke omzwervingen in Japan, Belgie en de werelden van strategie, marketing, pr, verkoop en dienstverlening. Als manager en leider stond ze jarenlang met de voeten in de modder. Vanuit haar expertise (ver)bouwde ze kritieke bedrijfsonderdelen in diverse (inter)nationale ondernemingen, met een scherp oog voor het resultaat en de mens. Nu helpt Jos een verscheidenheid aan klanten door coaching, advies, management, seminars, workshops en/of masterclasses: van start-up tot multinational, van profit tot non-profit. Met hen formuleert ze heldere en inspirerende strategieen om deze optimaal naar de uitvoering te vertalen. Strategisch-operationele problemen oplossen doet ze in een sfeer van vertrouwen en uitdaging, vanuit de gedachte dat iedereen in een organisatie (mede)verantwoordelijk is.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 88
Verschijningsdatum: 27-06-2019

Specificaties

MerkNam Publishing
CategorieOverig
Tags 2200107096946 9789082952018
EAN Code
Per STUK:2200107096946
Per STUK:9789082952018
Artikelcode0010709694
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen