Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
44,00
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Wat drijft de consument om bepaalde producten te kopen en andere niet? In welke
mate spelen rationaliteit en emoties daarbij een rol? Welke invloed hebben persoonlijkheid
en levensstijl van de consument op het koopgedrag? Hoe beinvloeden consumenten
elkaar? Welke impact heeft cultuur op het consumentengedrag? Hoe kunnen
innovatieve producten verspreid worden? Dat is een greep uit de vele vragen die in dit
handboek aan bod komen.
Consumentenpsychologie. De basis biedt een praktische en diepgaande introductie
in de studie van het consumentengedrag. Dat gedrag kan bestaan uit informatieverwerking,
over producten en diensten, het beslissingsproces, het aankoopgedrag en
het gebruik en afdanken van producten. Het boek richt zich voornamelijk tot studenten
van bacheloropleidingen in de gedragswetenschappen en economisch georienteerde
richtingen. Het biedt marketeers, psychologen en andere professionals de nodige
inzichten om het gedrag van consumenten te begrijpen. Die inzichten winnen in het
kader van een stijgende aandacht voor klantentevredenheid steeds meer aan belang.
Ook voor de overheid is het interessant om te weten hoe het consumentengedrag in een
wenselijke richting kan worden gestuurd. Ten slotte kunnen consumenten op basis van
de studie van dit boek hun gedrag beter begrijpen.

Guido Valkeneers is master in de psychologie en in de economie. Hij doceerde
decennialang consumentenpsychologie aan de Thomas More Hogeschool Mechelen -
Antwerpen. Hij is auteur van meerdere succesvolle handboeken die gebruikt worden
in de bacheloropleidingen voor de gedragswetenschappen en in economisch gerichte
opleidingen.
Taal: Nederlands
Verschijningsdatum: 22-05-2019

Specificaties

MerkImport 00983
CategorieOrganisatiepsychologie
Tags 2200107001773 9789463792516
EAN Code
Per STUK:2200107001773
Per STUK:9789463792516
Artikelcode0010700177
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen