Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Diversiteitscommunicatie -Verbindende communicatie & keting Tiggelovend, Ingrid

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
19,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

  • WAT LEES JE IN DIT BOEK?
    Een onderzoek bij 303 communicatiemedewerkers door Arteveldehogeschool,
    gesprekken met experten, de expertise van communicatiemedewerkers,
    literatuuronderzoek, de actualiteit en de ervaringen van de auteur kruiden het boek Diversiteitscommunicatie. Verbindende communicatie & marketing.
    Het begrip diversiteitscommunicatie introduceert een manier van werken om
    doelgericht, duurzaam en geloofwaardig te communiceren naar iedereen van de
    diverse doelgroep.
    HOOFDSTUK 1
    Samen met de auteur neem je een duik in de kleurrijke samenleving met
    actuele cijfers en tendensen. Ook de opkomst van nieuwe stemmen, het
    kruispuntdenken en de dekolonisatiebeweging passeren de revue.
    HOOFDSTUK 2
    Slagen communicatiemedewerkers erin om iedereen te bereiken en aan
    te spreken? Het communicatieonderzoek en de eigen ervaringen van
    communicatiemedewerkers komen aan bod.
    HOOFDSTUK 3
    Wat is nu diversiteitscommunicatie? Stap per stap wordt het begrip uitgelegd, als ook etno- en moslimmarketing.
    HOOFDSTUK 4
    Diversiteitscommunicatie heeft een vruchtbare bodem nodig: een
    diversiteitsbeleid dat door iedereen uitgedragen en beoordeeld wordt.
    HOOFDSTUK 5
    Connectie maken met de doelgroep kan enkel maar als je je oor te luisteren legt. Met veldonderzoek kan men het eigen referentiekader overstijgen.
    HOOFDSTUK 6
    Het communicatieplan, scherpe communicatiedoelen maar ook het
    gedragsvraagstuk komen in beeld, net zoals de leesvaardigheden en de digitale en visuele geletterdheid van de doelgroep.
    HOOFDSTUK 7
    Twaalf tips worden helder uitgelegd en geillustreerd met als doel om
    geloofwaardig en duurzaam te communiceren naar de doelgroep.

    EEN BOEK MET DAADKRACHT!
  • met tal van voorbeelden van campagnes en communicatiematerialen
  • met onderzoeksgegevens van 303 communicatiemedewerkers
  • met doorverwijs informatie naar databanken, boeken, websites, artikelen,
    cijfers, rapporten en boeiende organisaties
  • met 102 voetnoten om verder op zoek te gaan
  • met een zelfscan van 103 vragen om meer inzicht te krijgen in welke mate
    je zelf of jouw collega's rekening houden met de superdiversiteit
    Taal: Nederlands
    Aantal pagina's: 160
    Verschijningsdatum: 12-04-2019

Specificaties

Merk52941 Import
CategorieMarketing
Tags 2200107016890 9789492784049
EAN Code
Per STUK:2200107016890
Per STUK:9789492784049
Artikelcode0010701689
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen