Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Mag het ietsje meer zijn? -Waarom jij als klant niet gezi en wordt? van Dijl, Alexander

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
24,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit boek wordt op uw verzoek opnieuw geprint. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht.

Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf.

Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 102
Verschijningsdatum: 29-01-2019
Verschijningsvorm: pocket

Specificaties

Merk21296 Import
CategorieOverig
Tags 2200104111765 9789402118117
EAN Code
Per STUK:2200104111765
Per STUK:9789402118117
Artikelcode0010411176
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen