Inloggen
Winkelmandje
Vanaf € 15,- gratis verzending binnen NL
De meeste artikelen binnen 1 dag in huis! 

Marketing: beginnen, begrijpen, bedrijve -Marketinghandboek voor onderne men Roemersma, Yoram

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
18,34 19,99 Incl. BTW
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit artikel kan de volgende werkdag geleverd worden.
Toevoegen aan favorieten
  • Gratis verzending vanaf € 15,- 
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Wat met spoed moet, kan binnen 24u
  • Thuis kijken of het hier in de winkel ligt
  • Naar elk land van de wereld tegen posttarieven
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

Wanneer hebben we marketing nodig en waar moeten we beginnen? Hoe zit het nou met de digitale economie? En welke theorieen en modellen kunnen we het best gebruiken? In dit marketinghandboek voor ondernemen geeft Yoram Roemersma op eenvoudige wijze antwoord op deze vragen. De auteur heeft samen met Ton Borchert tientallen jaren marketingonderwijs en -praktijk geanalyseerd en gefilterd op bruikbaarheid. Met simpele afbeeldingen, voorbeelden, platgeslagen theorieen en checklijsten geven zij een snelcursus marketingmanagement. Voor iedere ondernemer of professional die geen jaren marketingonderwijs gevolgd heeft, maar wel gebruik wil maken van de kunst en wetenschap achter marketing is dit handboek onmisbaar. Dit marketinghandboek bevat: - 100+ slimme vragen om een marketingstrategie te vormen. - 30+ afbeeldingen om ingewikkelde modellen uit te leggen. - 20+ concrete tips die u morgen nog kunt toepassen. - 3 belangrijke thema's die ons allemaal beinvloeden: ethiek, big data en neuromarketing. - 1 uitgebreide analyse over de digitale economie. Over de auteur Yoram Roemersma (1990) is naast eigenaar van data-gedreven marketingbureau XY Marketing Solutions (XYMS) ook medebedenker van het MarketingAlgoritme, de nieuwe standaard in digitale marketing. XYMS is in 2014 ontstaan en sindsdien is XYMS bezig om iedere digitale interactie te verzamelen en te analyseren om hun klanten beter te adviseren op het gebied van digitale marketing. Yoram is te boeken voor spreekbeurten, brainstorms en gesprekken over persoonlijke ontwikkeling, ondernemerschap en ethiek.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 160
Verschijningsdatum: 08-07-2019

Specificaties

Merk10351 Import
CategorieMarketing
Tags 2200106824922 9789082921908
EAN Code
Per STUK:2200106824922
Per STUK:9789082921908
Artikelcode0010682492
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

     

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20201029 23:49:53 PC00False0FalseTrue0