Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Retail - de digitale hysterie voorbij -Ontwikkel en implementeer een Winnende strategie als retaile Ossel, gino van

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
29,99
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit artikel is tijdelijk niet leverbaar en heeft een gemiddelde levertijd van 2 weken.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieen een volgende schokgolf aan.



In dit boek introduceert Gino Van Ossel het concept optichannel, waarmee hij retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie leidt. Met herkenbare voorbeelden is het een realistische kijk op retail en een praktisch kader om een succesvolle strategie uit te zetten die winst, competitiviteit en klantgerichtheid combineert.



'Hoe als retailer en merk tegelijkertijd je klant centraal zetten, investeren in de digitale toekomst en winstgevend blijven? Retail. De digitale hysterie voorbij introduceert optichannel helder en overtuigend als winnende langetermijnstrategie. Een duidelijk conceptueel kader, gecombineerd met onderbouwde aanbevelingen en een concreet plan van aanpak.'



DIETER PENNINCKX | Medeoprichter & CEO modegroep FNG



'Na het award-winnende Omnichannel in retail slaagt Gino Van Ossel er met dit boek opnieuw in te schitteren. Een praktische en complete leidraad voor iedereen die van omnichannel naar optichannel wil.'



JORG SNOECK | Oprichter RetailDetail & winnaar Managementboek van het Jaar 2018



'Op zijn geheel eigen en unieke manier weet Gino van Ossel opnieuw te inspireren. Fraaie vergezichten, praktische voorbeelden en toegankelijke checklists wisselen elkaar af in deze must read voor iedereen die relevant wil zijn en blijven.'



WIJNAND JONGEN | Oprichter & CEO van Thuiswinkel.org, Chairman Executive Committee E-commerce Europe



Trefwoorden: Retail omnichannel optichannel merken merkstrategie hyperpersonalisatie winkelen producten shoppen consument klantgerichtheid handleiding


Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 200
Verschijningsdatum: 17-10-2018

Specificaties

MerkDUUREN MEDIA VAN
CategorieMarketing
Tags 2200106641635 9789492873002
EAN Code
Per STUK:2200106641635
Per STUK:9789492873002
Artikelcode0010664163
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen