Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
47,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;
- met actuele bedrijfscasussen;
- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuistiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing.

De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen.

Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciele Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 160
Verschijningsdatum: 21-08-2018

Specificaties

MerkWOLTERS-NOORDHOFF
CategorieMarketing
Tags 2200104481752 9789001853204
EAN Code
Per STUK:2200104481752
Per STUK:9789001853204
Artikelcode0010448175
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen