Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
19,99
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Ze zeggen dat je een lange adem moet hebben om succes te behalen met zoekmachineoptimalisatie (SEO). Want als het zo gemakkelijk was om met je website bovenaan in de zoekresultaten van Google te komen, dan zou iedereen daar immers wel staan. Dit gebruiksvriendelijke boek met uitgebreide informatie over hoe je met Google omgaat en talloze tips en trucs bewijst dat ook jouw website bovenaan in de zoekresultaten van Google kan komen.
Juist voor de kleine zelfstandige is Google een van de grootste zegeningen van deze tijd. Zoekmachineoptimalisatie vormt dan de basis van een marketingstrategie. De strategie die ik hiervoor gebruik - en die je zal leren in dit boek - is al die jaren toekomstbestendig gebleken.
Mijn strategie ligt namelijk volledig in lijn met de filosofie van Google en dat betekent dat je niet voor nare verrassingen komt te staan. Natuurlijk is Google door de jaren heen wel geevolueerd en heb ik mijn SEO-strategie constant kunnen uitbouwen en optimaliseren. Daar pluk jij met dit boek de vruchten van.
Alles wat je leert is in de praktijk getest en bewezen. Je kunt dit boek zien als een praktisch stappenplan om je website hoger in Google te krijgen en uit te groeien tot de nummer 1 autoriteit in jouw markt.


Een greep uit de onderwerpen:
- een niche kiezen en langetermijnstrategie
- versus kortetermijnstrategie
- geschikte domeinnamen
- on page en off page SEO
- relevantie en populariteit van je website
- white hat SEO versus black hat SEO
- keywords en keyworddichtheid
- meta description, meta keywordtag, URL, broodkruimelspoor, koppen en dikdrukken
- gebruik van afbeeldingen, video en andere bestandstypen
- structuur op de website
- gebruik van backlinks
- interactie op de website en social media
- content- en kwaliteitsstrategie
- leesbaarheid en techniek op de site


Over de auteur
Tonny Loorbach is oprichter en eigenaar van diverse bedrijven op het gebied van zoekmachineoptimalisatie. Sinds 2007 heeft hij zich gespecialiseerd in SEO, conversie, online gedragspsychologie en neuromarketing. Hij is auteur van honderden artikelen en geeft ook trainingen. Door de jaren heen heeft hij al meer dan 1250 ondernemers aan een beter scorende website geholpen.
Taal: Nederlands
Verschijningsdatum: 12-09-2020

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen