Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Prikkel de koopknop -Kansen voor het fysieke winkel Spel - nu en in de toekomst Frijters, carin

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
42,50
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Dagelijks lees je berichten over de veranderende retailwereld die beleving moet bieden. Retailen gaat tegenwoordig over zoveel meer dan over producten. En toch maken de meeste retailers zich nog steeds alleen maar druk over hun handel. In plaats van over een alomvattende aanpak om de klant een naadloze ervaring te bieden tijdens zijn klantreis. Prikkel de Koopknop ? dat alweer zijn derde druk beleeft ? helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen in retail razendsnel gaan en kopen op internet nog normaler is dan een paar jaar geleden. Aan jou als de retailer de taak om consumenten te prikkelen en hun koopknop te raken. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven genereren. In deze geactualiseerde druk met nieuwe formules, zoals HKMX en JUTTU, komt echt alles aan bod: van klant en concept tot ontwerp, winkelindeling, retailmerchandise en een uitgebreide technologie-update. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om van 'een space een place' te maken en de consument te prikkelen door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Theorie en praktijk, handige tips en meer complexe strategieen vullen elkaar aan. Kortom, een praktisch boek waarin actuele cases en ontwikkelingen, theorie en de visie van experts elkaar afwisselen. Om ook van jouw space een place te kunnen maken. Aan het woord komen onder anderen Philips Lighting, Kega, MOOD:, Materia, Diebold Nixdorf, Breque Consultancy, Branddoctors, Apha One, Trendslator, Sizzer, Annindriya, GfK en Creatieve Kwesties. 'Prikkel de Koopknop' is volgens lezers een must read voor iedereen met een passie voor retail. Met een voorwoord door Rupert Parker Brady.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 285
Verschijningsdatum: 29-12-2017

Specificaties

Merk96614 Import
CategorieMarketing
Tags 2200106213634 9789081951135
EAN Code
Per STUK:2200106213634
Per STUK:9789081951135
Artikelcode0010621363
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen