We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiele intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieen.
Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.
'Technologie wordt steeds complexer. Hoe ga je daar als bedrijfsleider mee om? In een toegankelijke stijl beschrijft Steven hoe bedrijven de uitdaging het best aanpakken en hoe ze de mogelijkheden van de nieuwste technologie kunnen gebruiken om slimme klantenstrategieen te ontwikkelen.'
-- Philip Rogge, Vice President Microsoft, Centraal- en Oost-Europa
'Artificiele intelligentie verbetert ons leven enorm: denk maar aan hoe je een boodschap steeds makkelijker digitaal kunt vertalen of hoe eenvoudig je een foto in een computeralbum terugvindt. In zijn visionair betoog demonstreert Steven hoe AI ook klantenervaringen en -relaties naar ongekende hoogte kan stuwen. Hij plaatst daarbij, net als Google, de klant eerst. Lezers zullen versteld staan van wat technologie voor klanten en bedrijven kan betekenen!'
-- Thierry Geerts, Country Director Google Belgie
'AI heeft een enorme impact op de dienstverlening van bedrijven. Met concrete, werkelijkheidsgetrouwe voorbeelden en doordachte richtlijnen tont dit boek bedrijfsleiders hier het handigt mee omgaan.'
-- Pieter Abbeel, Professor UC Berkely, Oprichter Gradescope, Research Scientist OpenAI
Trefwoorden: Digitalisering artificiele intelligentie informatie Internet of Things bots data AI automatisering Steven van Belleghem
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 224
Verschijningsdatum: 23-10-2017