Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
39,90
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernieuwende inzichten in hoe klanten vandaag de dag beslissingen nemen. Sinds hij met Marketing 3.0 mensgerichte marketing introduceerde, geven geavanceerde technologieen, zoals big data analytics, nieuwe inzichten in wie onze klanten zijn en hoe ze beslissingen nemen.

Marketing 4.0 is een praktische handleiding voor het beinvloeden van klanten op het pad naar aankoop in de digitale wereld. Handige samenvattingen, voorbeelden van innovatieve best practices en de reflectievragen per hoofdstuk helpen je voorop te blijven lopen in het digitale tijdperk. Voorkennis van analytics of IT is niet vereist.

Met de praktische adviezen in dit onovertroffen handboek maak je vanaf dag een de omslag van een traditionele naar een digitale marketing-mindset. Je leert onder andere:
- Datagestuurd inzicht te verwerven in nieuwe manieren waarop klanten geld uitgeven.
- Met voorbeelden uit de eerste hand te ontdekken hoe Marketing 4.0 de productiviteit verhoogt door klanten te betrekken op elk touchpoint van hun pad in de hedendaagse digitale markt.

- Klantbetrokkenheid in het digitale tijdperk te realiseren, klantgesprekken te creeren en omnichannel strategieen te ontwerpen.

Het eenvoudig te gebruiken raamwerk van Marketing 4.0 stelt je in staat de klant van nu effectiever te bereiken dan ooit tevoren.

Philip Kotler schreef meer dan vijftig boeken, waaronder het wereldwijd populaire Marketing Management. Voor Marketing 4.0 werkte hij samen met thought leaders Hermawan Kartajaya en Iwan Setiawan van het grootste marketingadviesbureau van Indonesie.


Taal: Nederlands
Verschijningsdatum: 16-08-2017

Specificaties

MerkBOOM/SUN UITGEVERIJ
CategorieMarketing
Tags 2200105919421 978946276202233
EAN Code
Per STUK:2200105919421
Per STUK:9789462762022
Artikelcode0010591942
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen