Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
45,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

In de marketing spelen events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan beleving, en andersom, creeren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Dit boek gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieen, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.


Het event als strategisch marketinginstrument behandelt de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. De verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen, zoals citymarketing en branding, komen ook aan bod. De laatste hoofdstukken bespreken de stap van strategie naar concept, touchpoints, effectmeting en evaluatie.


Op de website staan voor studenten open vragen, een oefentoets met antwoorden en handige bijlagen bij hoofdstuk 9 en 10. Voor docenten is er uitgebreid docentenmateriaal beschikbaar als zij Het event als strategisch marketinginstrument als verplichte literatuur voor hun studenten voorschrijven. Dit materiaal bestaat uit antwoorden op de open vragen, multiplechoicevragen met antwoorden en powerpointpresentaties.


  • De voorbeelden en cases in het boek en het materiaal op de site zijn geactualiseerd.

  • Deze nieuwe druk is een full colour editie.

  • Het hoofdstuk over trends en ontwikkelingen is aangevuld met voorbeelden van vernieuwende eventconcepten en nieuwe inzichten in de ontwikkeling van de transformatie- en beleveniseconomie.

  • Het hoofdstuk over relatiemanagement is geactualiseerd met toepassingen in social media.

  • Het hoofdstuk marketingcommunicatie bevat meer informatie over het inzetten van apps.

  • In het hoofdstuk citymarketing wordt het belang van veiligheid en duurzaamheid bij evenementen verder uitgediept.

  • Nieuwe methoden van effectmeting zijn toegevoegd en er is aandacht voor neuromarketing.

Het event als strategisch marketinginstrument richt zich op hbo-opleidingen en professionals voor marketing en management van events, entertainment, sport en kunst.


Samen met het Basisboek eventmanagement van Gabrielle Kuiper biedt dit boek alle kennis en inzichten die hbo'ers nodig hebben als zij zich gaan bezighouden met events.


Voor docenten is er uitgebreid docentenmateriaal beschikbaar als zij Het event als strategisch marketinginstrument als verplichte literatuur voor hun studenten voorschrijven. Dit materiaal bestaat uit: antwoorden op de open vragen, multiplechoicevragen met antwoorden en powerpointpresentaties.


Dorothe Gerritsen en Ronald van Olderen zijn beiden docent eventmanagement aan NHTV internationaal hoger onderwijs Breda.


Taal: Nederlands
Verschijningsdatum: 20-06-2017

Specificaties

MerkCOUTINHO BV UITGEVERIJ
CategorieMarketing
Tags 2200105897064 9789046905692
EAN Code
Per STUK:2200105897064
Per STUK:9789046905692
Artikelcode0010589706
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen