Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
30,00
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

In dit werk worden de klassieke en moderne bedrijfseconomische theorieen met betrekking tot het managemement van ondernemingen voorgesteld. Onder meer productie, concurrentie, prijszetting, eigenaar-managerrelaties, corporate governance en financiering komen op een geintegreerde wijze aan bod.

In een eerste hoofdstuk wordt op basis van transactiekosten- en eigendomsrechtentheorieen een economische basis gelegd die kan doen begrijpen waarom ondernemingen in een markteconomie nodig zijn en kunnen blijven bestaan. Vervolgens komt de klassieke winstmaximaliserende onderneming aan bod, gevolgd door recentere inzichten die de interacties tussen eigenaars en managers centraal stellen.

Het boek is gericht op geinteresseerden in het fundamenteel denken over de werking van ondernemingen, met een basiskennis op het vlak van micro-economie en eenvoudige analytische technieken.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 166
Verschijningsdatum: 04-05-2017

Specificaties

Merk92106 Import
CategorieRecht algemeen
Tags 2200105813040 9789057186127
EAN Code
Per STUK:2200105813040
Per STUK:9789057186127
Artikelcode0010581304
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen