Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Leren in tijden van tweets, apps en like -de invloed van sociale technol ogie Hulsebosch, Joitske

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
27,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Je bent onderweg en ontdekt dat je je smartphone bent vergeten. Wat doe je? Terugkeren naar huis als het nog kan. Als dat niet meer lukt voel jeje behoorlijk onthand. Even zonder telefoon, mail, tweets, apps en likes: tegenwoordig is dat vrijwel niet meer denkbaar. Sociale media hebben in razend tempo een enorme invloed gekregen op ons leven en de manier waarop we in contact staan met elkaar. Onze netwerken zijn vele malen groter dan vroeger.

Sociale technologie dringt ook steeds meer door tot onze manier van lerenen werken. Daar gaat dit boek over. Hoe leren professionals via sociale technologieen? Welke invloed hebben die op onze manier van werken? Wat zien we in de praktijk van organisaties en netwerken gebeuren? Welke kansen liggen er nog? Voor welke uitdagingen komen leerprofessionals te staan?

Het boek is bestemd voor HRD'ers, professionals, managers en adviseurs. Eigenlijk voor iedereen met een affiniteit voor leren en lerend werken. De auteurs beschrijven vanuit verschillende invalshoeken de invloed van sociale technologie. Ze laten zien hoe onze kijk op leren zich ontwikkelt en welke nieuwe leervormen daardoor ontstaan. Ze schetsen vier stadia waarin een organisatie zich kan bevinden in gebruik van sociale technologie. Hoe kun je hier als organisatie stappen in ze en?

De tekst is rijk geillustreerd met praktijkverhalen uit organisaties en netwerken, die ons laten delen in successen en zoektochten. In een reeks intermezzo's beschrijven internationaal erkende professionals nieuwe leervormen.

Inspirerend en uitnodigend!

Taal: Nederlands
Verschijningsdatum: 20-10-2016

Specificaties

Merk62803 Import
CategorieOverig
Tags 2200105485964 9789082326147
EAN Code
Per STUK:2200105485964
Per STUK:9789082326147
Artikelcode0010548596
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen