Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Make, buy or ally? -Bewust kiezen voor zelf doen, Uitbesteden of samenwerken Davids, ivar

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
31,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

'Wat gaan we zelf doen (make), wat gaan we uitbesteden (buy) en met welke partijen gaan we samenwerken (ally)?' Dit zijn vragen waar veel organisaties mee spelen tijdens de transformatie richting 100% relevantie voor al hun stakeholders.
"Make, Buy or Ally?" helpt je bij het maken van deze keuzes om als organisatie van de toekomst bestaansrecht te behouden. Het boek is opgebouwd rondom het 'strategic sourcing framework', een visie op het succesvol organiseren van al je bedrijfsactiviteiten. Het laat je ontdekken wat de specifieke kracht is van jouw organisatie en op welke punten je anderen nodig hebt om te kunnen excelleren. Hoe kun je de kernactiviteiten en de secundaire activiteiten het best organiseren? Door hier bewust bij stil te staan, kun je de prestaties van jouw organisatie aanzienlijk verbeteren.
Topbestuurders en - ondernemers van onder meer KPN, Vopak, Suitsupply en Donkervoort gingen je voor. In dit boek onthullen ze welke keuzes zij maakten, hoe ze hun onderneming lieten groeien en voor welke uitdagingen zij stonden tijdens het transformatieproces. "Make, Buy or Ally?" is een bron van inspiratie voor ondernemerschap en creativiteit.

Ivar Davids is Managing Partner bij Kirkman Company. Hij begeleidt organisaties bij het ontwerpen en implementeren van sourcingstrategieen, het creeren van nieuwe businessmodellen en samenwerkingsrelaties. Hierbij staat het bestaansrecht van een organisatie voor nu en in de toekomst centraal.
Han Hendriks is Managing Partner bij Kirkman Company en begeleidt organisaties op een ondernemende wijze naar 'organisaties van de toekomst'. Daarnaast is hij verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en publiceert hij regelmatig artikelen en boeken over inkoop, sourcing en social enterprises.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 136
Verschijningsdatum: 20-07-2016

Specificaties

MerkImport 04140
CategorieProductie, inkoop, logistiek
Tags 2200105355434 9789463010580
EAN Code
Per STUK:2200105355434
Per STUK:9789463010580
Artikelcode0010535543
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen